14 Haziran 2016 Salı

Blood Dizisi Hakkındaki Kötü Yorumlar

    BLOOD 
DİZİNİN NE ANLATTIĞI DEĞİL YAPILAN YORUMLARA OLAN GÖRÜŞÜMÜ DİLE GETİRİYOUM.

Dizi hakkında şunları söyliyim : Öncelikle dizi daha 1. ve 2. bölümdeyken o kadar çok tepki aldı ki bununsa tek sebebinin Go Hye Sun olduğunu düşünüyorum. Halbuki bu kadar tepki yağdıran insanlar bof u aralıksız izleyenler. Demek istediğim Hye Sun kötü bi izlenim bıraksaydı biz bof u tekrar tekrar izlemezdik. Biliyosunuz ki bof en özel dizilerden ve ben bunun sadece lee min ho sayesinde olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Eğer başroldeki kızın o canayakınlığını hissetmeseydik dizide o aşkı göremezdik. Demek istediğim Blood dizisine çok önyargılı yaklaşıldı sırf Hye Sun var diye. Zaten fanların çoğu nedense bu kızı sevmiyor. Tabi bu herkesin kendi düşüncesi sevmek zorunda değilsiniz. Sadece diziye önyargılı yaklaşıldı ve o kadar kötü yorumlar yapıldı ki ''Hayatımda izlediğim en berbat dizi'' ''Koreliler bidaha vampir dizisi yapmasın''  ''Hye Sun berbat oyunculuğu yüzünden diziye katlanamıyoruz'' vsvsvs. E tabi bu yorumları okuyanlarda diziyi tabiki izlemedi ve dizinin reytingleri oldukça düşüktü ki ben vampir dizilerini filmlerini sevmememe rağmen bu diziyi bi solukta bitirdim. Üstelik ilk ve ikinci bölüm acıklıydı ağladığım yerleri çok iyi hatırlıyorum. O sahnelerden de etkilenmiyosanız bişey diyemem tabiki.

Öncelikle dizinin oyuncu kadrosu çok iyi ve aralarında mükemmel bi bağ oluşmuştu. Bunu izleyicilerin göremediğini yada görmek istemediğini düşünüyorum.
Açıkçası o kötü ve saçma yorumları okurken o kadar sinirleniyorum ki inanın bana dizi o yorumları hiçbir şekilde haketmiyor.Sırf Hye Sun sevilmediği için diziye bu kadar hakaret edilmesi bana artık çok çocukla geliyor ve eğer böyle yapılıcaksa mümkünse kore dizileri izlenmesin bile.Diziyi izlerken daha ilk bölümünde ağladım. Dizide hem ağladım hem güldüm hem heyecanlandım...
Blood; iyilik ve kötülük arasında kalmış vampir bir doktoru ve ölümsüz bir aşkı konu alıyor. 
Oyuncuların olayı yansıtma ifadeleri de bu dizinin izlerken ayrı bi keyif alacağımız tarafı.
Ben daha ilk bölümü izledikten sonra yapılan yorumları okurken şok geçirdim. Hani daha ilk bölüm bi bekle yani ilk bölümden etkilenmedin mi? Bekle 2.bölümünü ondandamı etkilenmedin? En azından bi 5 bölüm izle hala beğenmediysen yorumunu yap tabiki ama oyunculara direkt olarak oyunculuklarına hakaret ederek yapma bu yorumu lütfen. 

Go Hye Sun 2005 den beri bu işi yapıyor ve oyunculuğuna laf söleyecek konumda olunulduğunu düşünmüyorum. Karakterini beğenmiyor olabilirsiniz ki zaten tüm sorun burda. Karakterini beğenmediğiniz için aslında daha çok Ahn Jae Hyun birazcık kıskanıldığı için bu yorumları yapmanız ne kadar doğru ? Cevabı size bırakıyorum. 

SON OLARAK ;
İzlemek isteyenlere kesinlikte tavsiye ediyorum. Lütfen yapılan kötü yorumlara aldırış etmeyin ve beni dinleyin. Çünkü ben kesinlike vampir dizi,filmlerinden hoşlanmayan biriyken bu diziyi bi solukta bitirdim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.